Veel gestelde vragen

Hoe zit het met bezorgkosten (reiskosten)?

Bestellingen kunnen in overleg worden bezorgd of afgehaald. Afhankelijk van de afstand kunnen er bezorgkosten worden gerekend. Worden de spullen bij ons terug gebracht dan geldt uiteraard de helft van de prijs. Genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Voor de volgende plaatsen gelden GEEN bezorgkosten
Wij verzoeken u wel indien mogelijk de spullen zelf retour te brengen!

Boerdonk, Boekel, Eerde, Erp, Gemert, Handel, Keldonk, Langenboom, Mariaheide, Mill, Nistelrode, Odiliapeel, Uden, Volkel, Vorstenbosch, Veghel, Venhorst, (plaatsje) Zeeland en Zijtaart.

Bezorgkosten voor de volgende plaatsen zijn € 42,50: 
Aarle-Rixtel, Beek en Donk, Dinther, Grave, Heesch, Heeswijk, Loosbroek, Reek, Schayk, Schijndel,  St.Hubert, St. Michielsgestel, Wanroij, Wilbertoord 
Herpen, Oss, Ravenstein.

Bezorgkosten voor de volgende plaatsen zijn € 67,50: 
Eindhoven, ’s-Hertogenbosch, Boxtel, Helmond, Nijmegen.

Staat de bezorgplaats er niet bij, dan worden in nacalculatie de bezorgkosten bepaald :
Uitgaande van € 0,60 (inclusief BTW) per gereden kilometer.

Worden benodigde borden en bestek (gratis) meegeleverd? 

Bij uw bestelling worden de benodigde borden en bestek gratis in bruikleen meegeleverd. Indien u zelf deze borden en bestek weer schoon retourneert worden er geen extra kosten in rekening gebracht.

Worden er afwaskosten in rekening gebracht?

Ja, indien wij de borden en het bestek en ook de schalen etc. niet schoon terugkrijgen, rekenen wij 10% aan afwaskosten.
Voor BBQ’s gelden andere afwaskosten, zie hiervoor de BBQ-lijst.

Hoe lang van te voren moet ik bestellen?

U kunt tot 5 werkdagen voor uw feest of partij bij ons nog terecht voor uw bestelling. Echter, bij late bestellingen kunnen wij u niet meer garanderen dat wij op het door u gewenste tijdstip uw bestelling kunnen afleveren. 
Wij verzoeken u dan ook, zeker voor grotere feesten en partijen, tijdig uw bestelling te plaatsen. Wij reserveren dan de datum en het gewenste tijdstip voor u. U hoeft dan nog niet het definitieve aantal personen door te geven, dat kan tot 5 werkdagen voor de betreffende datum.

Kan ik een bestelling nog wijzigen?

Tot 5 werkdagen voor uw feest of partij kunt u uw bestelling nog wijzigen, zowel het soort buffet als het aantal personen.

Kan ik via e-mail bestellen?

Ja, u kunt uw bestelling via e-mail plaatsen. Gebruik hiervoor enkel het e-mailadres wat op onze website (mandersmaaltijden.nl) staat. Indien u uw bestelling per e-mail plaatst dan graag uiterlijk 1 week voor uw feest of partij en een leesbevestiging vragen. U krijgt van ons zo snel mogelijk een bevestiging van uw bestelling.

Moet ik voor een minimum aantal personen bestellen?

Een minimum aantal personen hebben wij niet, uitgezonderd enkele buitenlandse buffetten en Tapas (hapjes). Het minimale aantal staat bij het betreffende buffet vermeld.

Kan ik ook tijdens de Kerstdagen en tijdens Oud en Nieuw een bestelling plaatsen?

Ja, gedurende de feestdagen zijn wij geopend. Zie voor onze speciale voorwaarden tijdens de feestdagen onze kerstfolder (ook op deze site, vanaf half november). Voor bestellingen op eerste en tweede kerstdag is ALLEEN deze folder geldig.

Ik krijg gasten met speciale diëten, kunnen jullie daar rekening mee houden?

Ja, indien het ruim van te voren bij ons bekend is dan kunnen wij rekening houden met speciale diëten. In overleg met u of de betreffende gast(en) kunnen wij de maaltijd of het buffet op het dieet afstemmen.

Heeft u ook maaltijden en buffetten voor vegetariërs?

Ja, wij kunnen onze maaltijden en buffetten desgewenst aanpassen voor vegetariërs. Wij verzoeken u vriendelijk dit tijdig aan ons door te geven.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

Voor al onze diensten geldt een betalingstermijn van 14 dagen na factuurdatum. Betalingen kunnen zowel contant als per bank worden voldaan.